Meni

Najčešče postavljana pitanja o HiPP Baby Club-u

Od registracije do brisanja Vašeg naloga - ovde ćete naći najčešće postavljana pitanja u vezi HiPP BabyClub-a.

Ukoliko imate pitanje na koje nije odgovoreno na ovoj stranici, molimo Vas da se ne ustručavate da nas kontaktirate putem kontakt formulara.


Šta da radim ukoliko ne primim link za potvrdu ili on ne radi?

Prijem linka za aktivaciju može potrajati nekoliko minuta. Molimo Vas budite strpljivi i jednostavno proverite Vaš inboks kasnije. Ukoliko link ne stigne ni nakon nekoliko minuta, molimo Vas da proverite Vaš spam folder i uverite se da Vam inboks nije već pun.

Molimo vas kopirajte link u adresno polje svog internet pretraživača. Ukoliko link ne radi, molimo Vas kontaktirajte HiPP servis za roditelje. Biće nam zadovoljstvo da aktiviramo Vaš nalog.

Šta znači “Ova e-mail adresa je već registrovana”?

U ovom slučaju, vi ste već registrovani sa datom e-mail adresom. Biće nam zadovoljstvo da Vam pošaljemo Vaše korisničko ime i novu lozinku putem linka "zaboravili ste lozinku?".

Šta da radim ukoliko zaboravim svoje korisničko ime/lozinku?

Zaboravili ste svoje korisničko ime ili lozinku za HiPP Baby Club? U tom slučaju sledite ova uputstva:

Koristite funkciju "zaboravili ste lozinku?" putem ovog linka. Unesite svoju e-mail adresu koju ste koristili kada ste se registrovali na HiPP Baby Club. Dobićete e-mail sa linkom. Kliknite na dobijeni link ili ga kopirajte direktno u adresno polje svog internet pretraživača. Vaše korisničko ime će biti prikazano na stranici koja će se otvoriti. Nakon toga možete kreirati novu lozinku. Molimo Vas da obratite pažnju na pravila za kreiranje lozinke iz bezbednosnih razloga.

Upomoć, moja lozinka ne radi!

Ukoliko imate problema sa lozinkom i pristupom Vašem HiPP BabyClub nalogu, molimo Vas da prvo proverite da li koristite ispravnu lozinku. Ukoliko niste sigurni, preporučujemo Vam da pratite prethodno navedena uputstva za "zaboravljenu lozinku". Na taj način možete kreirati novu lozinku. Ukoliko kopirate svoju lozinku ili korisničko ime, uverite se da ne kopirate i razmake!

Kako da promenim svoju e-mail adresu?

Molimo Vas prijavite se na HiPP BabyClub i idite na Moj profil.

Da li mogu da promenim svoje korisničko ime?

Molimo Vas da putem kontakt formulara stupite u kontakt sa nama povodom ovog pitanja.

Moj HiPP BabyClub mi više nije potreban. Gde mogu da otkažem svoju registraciju?

Molimo Vas da putem kontakt formulara stupite u kontakt sa nama.

Za potrebe zaštite podataka biće nam potrebni Vaše korisničko ime i lozinka.

Gde da podesim postavke tako da više ne primam pisma za roditelje?

Molimo Vas prijavite se na HiPP Baby Club. Idite na Moj profil – Moja deca i putem linka “Izmena dece” otkažite pisma.

Kako da se odjavim sa biltena?

Molimo Vas prijavite se na HiPP Baby Club. Idite na Moj profil i putem linka "Izmena profila" možete se odjaviti sa biltena.

Kako da pronađem pismo za roditelje za moje mlađe dete?

Molimo Vas prijavite se na HiPP Baby Club. Sa desne strane videćete sliku i ispod nje link "Molimo Vas izaberite bebu". Jednostavno izaberite ime deteta za koje želite da pročitate pismo. Stranica će se automatski promeniti.